لیبل پشت چسبدار


مقدمه

لیبل پشت چسبدار | موضوع بحث ما است. اگر بگوییم مشتریان، کالاهای مورد نیازشان را با توجه به لیبلی که روی آن نصب شده، انتخاب می‌کنند، حرفی به گزاف نگفته‌ایم.

واقعیت این است که بیشتر افراد کالایی را انتخاب می‌کنند که لیبل جذاب‌تر و مشتری‌پسندتری، داشته باشد. اولین برخورد و ارتباط هر مشتری با کالا، از روی برچسب و لیبل آن انجام می‌شود.

 

 

لیبل پشت چسبدار

 

 

چاپ لیبل پشت چسب دار | نوع چاپ، کیفیت و اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی، به شدت روی فروش شما به عنوان تولیدکننده، موثر خواهد بود.

لیبلی که بر روی محصول خود می‌چسبانید باید گویا، جذاب و حاوی اطلاعات مورد نیاز مشتری باشد. می‌توان گفت امروزه کمتر محصولی را در قفسه فروشگاه‌ها می‌یابیم که لیبل مناسب و باکیفیت نداشته باشد.

چاپ لیبل برای معرفی و شناخت برندها اهمیت فراوانی یافته و تولیدکنندگان را به رقابت با یکدیگر واداشته است.

با توجه به پیشرفت‌های صنایع چاپ و بسته‌بندی و تولید لیبل، تولیدکنندگان انتخاب‌های گسترده‌ای برای لیبل روی محصولات خود در اختیار دارند. انواع بسیار متنوعی از لیبل‌ها در بازار موجود است که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خود را دارند.

لیبل پشت چسبدار (Adhesive back label) یکی از انواع پرطرفدار و پرکاربرد لیبل است که کاربردهای بسیار گسترده‌ای در صنایع و کارخانجات گوناگون دارد. حال می‌خواهیم بدانیم محصول فوق چیست و چه ویژگی‌ها و مزایایی دارد؟

 

لیبل پشت چسبدار چیست؟

لیبل پشت چسب دار، یکی از اجزاء اساسی در بسته‌بندی محصولات است که به سادگی بر روی سطح محصول چسبیده و اطلاعات مهمی را ارائه می‌دهد. طراحی و چاپ این لیبل‌ها باید با دقت و کیفیت بالا انجام شود تا ارزش و جذابیت لازم را برای محصول به ارمغان آورد.

لیبل پشت چسب دار، آن قطعه کوچک ولی اساسی که با زیبایی و دقت بر روی سطح محصولات می‌چسبد و یک داستان مهم را برای ما روایت می‌کند. این قطعه معمولاً فراتر از مجرد یک برچسب است؛ زیرا علاوه بر ارائه اطلاعات فنی، شناخت برند، یا حتی القای احساسات خاصی را در مصرف‌کننده به وجود می‌آورد.

طراحی و چاپ لیبل پشت چسب دار یک هنر است؛ هنری که با دقت و حساسیت بالا انجام می‌شود تا نه تنها اطلاعات محصول را به صورت واضح ارائه دهد، بلکه با استفاده از الگوها، رنگ‌ها و فونت‌های متنوع، جذابیت و شخصیت منحصر به فردی به محصول ببخشد. در واقع، این لیبل‌ها می‌توانند نقطه عطفی در تجربه خرید مشتریان باشند و آنها را به خود جذب کنند.

 

انواع لیبل پشت چسبدار

امروز در صنایع گوناگون و برای برجسب زدن روی محصولات از پشت چسب دار با توجه به بسته‌بندی استفاده می‌شود. هر کدام از این لیبل‌ها می‌توانند به صورت پشت چسبدار رولی یا رول لیبل و یا لیبل شیت عرضه شوند. مهم‌ترین این برچسب‌ها عبارت است از:

 

 

 

1.پشت چسبدار کاغذی

خرید لیبل پشت چسب دار | این مدل از لیبل پشت چسبدار، پرکاربردترین نوع برای برچسب زدن بر روی محصولات گوناگون است. این مدل از لیبل، دوام بالایی دارد و در جابه‌جایی محصولات به آن آسیبی نمی‌رسد.

قیمت کاغذ لیبل پشت چسب دار نیز نسبت به دیگر انواع پایین‌تر است. این نوع لیبل در مدل‌های مات، گلاسه و نیمه گلاسه در تولیدی برچسب کاغذی ساخته و تولید می‌شود.

 

2.پشت چسبدار متالایز

لیبل متالایز از جنس آلیاژهای آلومینیوم ساخته شده و دوام بسیار بالا، مقاومت زیاد و ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارد. رنگ این نوع از لیبل طلایی و یا نقره‌ای است و در دو حالت مات و یا براق تولید می‌شود. این نوع از لیبل، کاربرد گسترده‌ای در صنایع گوناگون دارد و برای برچسب زدن بر روی لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی و لوازم الکترونیکی به کار می‌روند.

 

قیمت لیبل پشت چسب دار | نوع دیگر لیبل‌ها، لیبل‌های کاغذی هستند که ترکیبی از لیبل‌های کاغذی و لیبل‌های متالایز محسوب می‌شوند. در اینگونه از لیبل‌ها، لیبل اصلی از جنس کاغذ بوده و روکشی متالایز بر روی آن کشیده می‌شود. برای آگاهی از مدل‌ها و قیمت برچسب متالایز می‌توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

 

3.پشت چسبدار شیشه ای

به این مدل از لیبل پشت چسبدار، لیبل شفاف نیز گفته می‌شود. این لیبل‌ها در واقع مشابه لیبل‌هایی هستند که پشت شیشه خودرو چسبانده می‌شود. این مدل از برچسب‌ها، مقاومت بالایی حتی در مقابل رطوبت دارند.

این مدل از لیبل‌ها بر روی انواع بسته‌بندی مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، ظروف و بطری‌های گوناگون کاربرد دارند. این مدل از لیبل، گاهی کاغذ پشت چسب دار شیشه ای نیز نامیده می‌شود.

 

 

 

 

قیمت پشت چسبدار

انواع لیبل پشت چسب دار | چاپ لیبل برای کالاها، یکی از الزامات برای تولید هر کالایی محسوب می‌شود. این مدل از لیبل‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند که در فرآیند چاپ لیبل پشت چسب دار رولی هزینه تمام شده مخصوص به خود را دارند. به طور خلاصه می‌توان گفت هزینه تمام شده تولید لیبل پشت چسبدار به عوامل زیر بستگی دارد:

 

تیراژ چاپ پشت چسب دار: هر چه تعداد بالاتری سفارش برای چاپ لیبل داشته باشید، هزینه‌های تولید کمتر شده و قیمت مناسب‌تر خواهد شد.

جنس کاغذ و متریال تولیدی:    ماده اولیه و نوع کاغذ پشت چسب دار نیز در قیمت تمام شده موثر است. معمولا لیبل‌های کاغذای قیمت پایین‌تر و لیبل‌های متلایز قیمت‌های بیشتری دارند. همچنین علاوه بر تولید لیبل خام، انواع روکش‌های مات و براق و یا طلاکوب درچاپ رول لیبل پشت چسبدار هزینه جداگانه‌ای نیز خواهند داشت.

 

قالب برش: معمولا از یک قالب و نیم تیغ برای جداشدن برچسب‌ها استفاده می‌شود. هزینه قالب نیز به طرح انتخابی و برش بستگی دارد. برای آگاهی از شرایط چاپ لیبل پشت چسب دار تهران می‌توانید به وبسایت ما مراجعه کنید.

سخن آخر

رول لیبل پشت چسب دار | شرکت ما به عنوان یکی از شرکت‌های موفق و نامی تولید کننده لیبل رولی، انواع لیبل‌های ساده و پشت چسب‌دار لیبل را در اندازه‌ها، طرح‌ها و جنس‌های متنوع را به مشتریان عزیز عرضه می نماید. برای آگاهی از شرایط و شرایط فروش لیبل پشت چسبدار می‌توانید با کارشناسان شرکت و یا وب سایت ما مراجعه نمایید.

 

این محصول در محیط خشک و در دمای معمولی جهت بسته بندی بیشترین مورد استفاده را بر روی سطوح مقوایی، کاغذی، شیشه ای و پلاستیکی را دارد و همچنین برای چاپ روی آن از ریبون های وکس و یا وکس رزین استفاده می شود. شایان ذکر است که با آوردن یک لایه سلفون روی لیبل پشت چسبدار میتوان آن را دربرابر آب و رطوبت مقاوم کرد.

چاپ لیبل پشت چسب دار رولی | مجموعه آریا رول به عنوان یکی از بزرگترین مجموعه های فعال در زمینه تولید و ارائه انواع برچسب و ریبون، آماده پاسخگویی و ارائه مشاوه به خریداران محترم می باشد. جهت استعلام قیمت لیبل کاغذی، لیبل pvc، صدفی، لیبل پشت چسبدار، انواع لیبل و ریبون و خرید کاغذ لیبل با ما در تماس باشید.

 

سفارش لیبل پشت چسب دار | آریا رول همواره در کنار مشتریان عزیز خود بوده و همیشه سعی در کسب رضایت شما عزیزان بوده

از این رو شما عزیزان میتوانید قبل از ثبت سفارش با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید تا بهترین و کامل ترین مشاوره تخصصی در حوزه لیبل پشت چسبدار رو دریافت کنید و با خیالی آسوده به خرید خود بپردازید، برای ثبت سفارش میتوانید از منوی بالای سایت از قسمت ثبت سفارش اقدام اقدام کنید تا همکاران ما در کوتاه ترین زمان ممکن پاسخگوی شما باشند.

 

نتیجه گیری

لیبل پشت چسب دار رولی | لیبل پشت چسب دار چیست؟ لیبل پشت چسبدار (Adhesive returned label) یکی از مهمترین عناصر بسته‌بندی برای محصولات است. این لیبل‌ها به صورت چسبیده به سطح محصول نصب می‌شوند و اطلاعات مربوط به محصول را شامل می‌شوند. طراحی و چاپ لیبل پشت چسب دار امری بسیار حائز اهمیت است و باید با کیفیت بالا و با استفاده از مواد باکیفیت انجام شود. این لیبل ها باعث شناسایی محصول، ترویج برند و افزایش فروش محصول میشوند. بنابراین، طراحی لیبل جذاب و کارآمد بسیار مهم است. این نوع لیبل به صورت رول و برگ تولید میشود. این لیبل ها به چاپگرهای لیزری، جوهرافشان و حتی چاپگرهای حرارتی نیز قابل چاپ هستند.

در جاده پر رمز و راز کسب و کار، هر قدمی که می‌گذارید، باید با دقت و اطمینان انجام شود. اما یکی از نقاط ضعفی که بسیاری از کارآفرینان اغفال می‌کنند، انتخاب لیبل‌ها و برچسب‌های مناسب برای محصولاتشان است. این کوچکترین جزئیات، می‌تواند تأثیرات بزرگی روی ارتباط با مشتریان، شناخت برند، و در نهایت موفقیت کسب و کار داشته باشد.

آیا تا به حال فکر کرده‌اید که چگونه یک لیبل نامناسب، ازدیاد برجسته‌ی محصولتان را مختل کند؟ آیا درک کرده‌اید که یک برچسب خلاقانه، می‌تواند داستانی را برای محصول شما به وجود آورد که مشتریان را به خود جلب کند؟

ما در اینجا به عمق لیبل‌های پشت چسب پرداخته و راهکارهایی برای انتخاب هوشمندانه آن‌ها را ارائه می‌دهیم. همراه ما باشید تا در دنیای پوشش و تعریف کسب و کار، از بهترین تجربه‌ها بهره‌مند شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *