لیبل

برای آشنایی کامل با انواع لیبل ها می توانید از این قسمت اقدام کنید

چسب

برای آشنایی کامل با انواع چسب ها می توانید از این قسمت اقدام کنید

محصولات

برای مشاهده تمامی خدمات میتوانید از این قسمت اقدام کنید

ثبت سفارش

برای ثبت سفارش خود میتوانید از این قسمت اقدام کنید

درباره ی آریا رول

_

با سلام و احترام

آریا رول، یک شرکت پویا و نوآور در زمینه چاپ با همکاری تیمی از افراد متخصص و مسئولان پیشتاز، به لطف ایده‌های نوین و رویکردهای پیشرو، در کوتاه‌ترین مدت ممکن توانسته است در رده‌ی اصلی صنعت چاپ کشور قرار گیرد و یک شرکت بزرگ و پرقدرت را راه‌اندازی نماید.

روزانه، در آریا رول، ده‌ها پروژه به صورت آنلاین یا حضوری از مشتریان دریافت و با بهره‌گیری از تجهیزات پیشرفته و بروز، در انواع فرمت‌ها و اندازه‌های چاپی از جمله بنر، تی‌شرت، لیوان، تراکت، کارت ویزیت، سربرگ، و ست اداری و مدیریتی، با کیفیت بالا و با قیمت مناسب، به سراسر کشور ارسال می‌شود.

ما در آریا رول با استفاده از رابط کاربری دوستانه و ارائه بهترین خدمات در زمینه چاپ افست، دیجیتال و سایر روش‌های چاپ، با اعتماد به خداوند و با تمرکز بر رضایت مشتریان، توانسته‌ایم اعتماد شما را جلب نماییم.

با ارائه محیطی مناسب و طرح‌های رایگان برای رضایت شما مشتریان عزیز، در زمان کوتاهی می‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب و به چاپ برسانید.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آریا رول، ارائه پشتیبانی آنلاین در زمینه‌های مختلف چاپ، ارسال و طراحی می‌باشد که همواره در دسترس شما عزیزان است و همواره بهبود خدمات ارائه شده را به عهده دارد.

آریا رول با تعهد به محیط زیست، در صنعت چاپ از مواد و رنگ‌های سازگار با محیط زیست استفاده می‌نماید و به حفظ محیط زیست می‌پردازد.

در پایان، از انتخاب شما مشتریان عزیز و همراهان ما در آریا رول صمیمانه قدردانی می‌کنیم و امیدواریم که با ارائه بهترین خدمات و کیفیت بالا در زمینه چاپ، همواره شما را راضی نگه داریم.

شعار ما در آریا رول همیشه سرعت، دقت و پاسخگویی به هنگام به شما محترمان خواهد بود.

منتظر دیدار شما در آریا رول هستیم.

با احترام، مجموعه تخصصی چاپ و طراحی آریا رول

_
920+مشتری محترم
1800+موفق
1890+تعداد پروژه انجام شده