آشنایی با انواع جنس لیبل {بعلاوه عکس جنس‌ها}


“هر محصول، هر ایده، یک داستانی دارد که بهترین شیوه برای روایت آن، از طریق یک لیبل جذاب و منحصر به فرد است. لیبل‌ها همانند پرچم‌هایی هستند که برای هر محصول، یک شناخت منحصر به فرد ایجاد می‌کنند. اما آیا می‌دانستید که انتخاب جنس مناسب برای لیبل، یکی از اصول اساسی طراحی است؟ جنس لیبل، همانند یک خانه است که محصول شما در آن زندگی می‌کند، بنابراین انتخاب درست متریال بسیار حیاتی است. از مقاله‌ای جذاب که از آریا رول برای آشنایی با جنس لیبل پشت چسب دار و انواع متریال‌های چاپ لیبل آماده کرده‌ایم، دیدن کنید و داستان محصول خود را با برجستگی بیشتری بیان کنید.”

 

“وقتی دنیای محصولات را برای آماده‌سازی به یک لحظه متوقف کنیم و به آنها نگاهی دقیق بیندازیم، آیا فکر می‌کنید هر چیزی به اندازه‌ی دیگری برای جذابیت و شناخت آن محصول اهمیت دارد؟ همانطور که یک روزنامه‌ی قدیمی با یک روزنامه‌ی جدید متفاوت است، هر محصولی نیز با یک لیبل خوش‌طراحی، داستانی منحصر به فرد دارد.

حالا فرض کنید محصولاتتان را بدون لیبل تصور کنید… آیا همچنان جذابیت و شناخت برای مشتریان باقی می‌ماند؟ لیبل‌ها با جنس‌های مختلفی ساخته می‌شوند و هر یک به نحوی برای محصولات خاصی طراحی می‌شوند. این جنس لیبل، ماده‌ای است که ابتدا با آن کار شروع می‌شود و از آن آغاز می‌شود.

آیا می‌دانید انتخاب درست جنس لیبل چه تأثیری در تصمیم‌گیری مشتریان دارد؟ این تصمیم می‌تواند مرز بین یک مشتری معمولی و یک مشتری وفادار را تعیین کند.

 

آشنایی با جنس لیبل و لیبل‌های پشت چسب‌دار

“تصور کنید یک دنیای بی‌حد و اندازه، پر از محصولات جذاب و دلنشین را در ذهن‌تان به تصویر بکشید… حالا فکر کنید که چگونه می‌توان این محصولات را از یکدیگر تشخیص داد؟ چگونه می‌توانیم خصوصیات و مزایای یک محصول را به شیوه‌ای جذاب و جذاب به مشتریان ارائه دهیم؟ جواب به این سوالات ساده است: با استفاده از جادوی لیبل!

لیبل، آن جعبه کوچک با قدرت بزرگی که به ما کمک می‌کند تا از بین هزاران محصول، همان محصولی که به دنبالش هستیم را پیدا کنیم. آیا فکر می‌کنید لیبل فقط در برخی صنایع خاص استفاده می‌شود؟ خب، فکر خود را مجدداً بررسی کنید! از صنایع نساجی تا مواد غذایی و دارویی، لیبل‌ها را می‌توانید در همه‌جا ببینید.

اما آیا می‌دانستید که بیشترین قدرت لیبل پشت چسب‌دار، در قسمت بسته‌بندی محصولات نهفته است؟ این لیبل‌ها همچون خلبانانی هستند که محصولات را به مقصد خودشان هدایت می‌کنند، و به ما کمک می‌کنند تا با آسانی و به راحتی، به دنبال بهترین انتخاب برای خود بگردیم.”

شما به‌عنوان طراح لیبل می‌توانید از سایزهای مختلفی برای چاپ لیبل استفاده نمایید. انواع سایزهای موجود از این برچسب، در محصولاتی متفاوت قابل‌استفاده خواهند بود. اما شما به‌عنوان طراحی در زمان طراحی باید به مشخصه‌های زیر توجه ویژه‌ای داشته باشید:

 

برای خرید لیبل حرارتی کلیک کنید

 

 

آشنایی با انواع جنس لیبل {بعلاوه عکس جنس‌ها}

 

  • فضایی که برای لیبل پشت چسب‌دار بر روی محصول در اختیار دارید.
  • شکل ظاهری محصول
  • حذف ضایعات کاغذ در زمان طراحی

 

کاربرد لیبل‌های پشت چسب‌دار در صنعت

اغلب لیبل‌های پشت چسب‌دار را از نوعی کاغذ به‌خصوص طراحی کرده و بر روی محصولات می‌چسبانند. اما بیشترین کاربرد این ابزار تبلیغاتی در صنایع زیر است:

  • بر روی بطری‌های پلاستیکی و یا فلزی
  • تجهیزات متفاوت
  • محصولات آرایشی
  • صنعت غذا و دارو
  • تبلیغات

 

 از چه ابزاری برای چاپ لیبل استفاده می‌شود؟

“بگذارید به شما یک راز بگویم… آیا می‌دانستید که این روزها ایران، یکی از قطب‌های جهانی در زمینه‌ی تولید و طراحی لیبل شده است؟ بله، دقیقاً همینطور است! اگرچه دستگاه‌های چاپ لیبل اغلب از کشورهای آسیای شرقی و چین وارد ایران می‌شوند، اما با پیشرفت چشمگیر صنعت کشورمان، ایران به یکی از مراکز برجسته در این عرصه تبدیل شده است.

اما آیا واقعاً تفاوت بین لیبل و بسته‌بندی را می‌شناسید؟ در مقالات ما تفاوت‌های مهمی مانند جنس، رنگ، اندازه، فونت و حتی عکس‌های مورد استفاده در لیبل را بررسی کرده‌ایم. این تفاوت‌ها نه تنها برای جذابیت بیشتر محصولات بلکه برای بهبود تجربه مشتریان نیز اهمیت دارند.

بنابراین، آماده‌اید تا به دنیای پرجنب‌وجوش لیبل‌ها پا بگذارید؟ به همراه ما، هر رازی را که درباره‌ی زیبایی و قدرت لیبل‌ها دانستید، برملا کنید و به تبدیل محصولاتتان به یک شاهکار بینظیر، بپردازید!”

 

 

برای خرید لیبل چاپی کلیک کنید

 

جنس لیبل‌های پشت چسب‌دار و نحوه تأمین آن در کشور

“وقتی صحبت از لیبل‌ها می‌شود، یک دنیایی از تفاوت‌ها و انتخاب‌ها در ذهن‌تان زنده می‌شود. آیا تا به حال به این فکر کرده‌اید که کاغذی که از آن لیبل‌ها ساخته می‌شوند، از کجا به دست می‌آید؟ این سؤال، بسیاری از ما را به عمق مسئله فرا می‌خواند.

بگذارید رازی را برایتان فاش کنم. واردات کاغذ لیبل از کشورهایی چون چین و آلمان، یکی از روش‌های اصلی تأمین کاغذ برای لیبل‌هاست. اما آیا فقط به هزینه‌های بالای واردات فکر کنید؟ اینجاست که قطعاً دست به کار شما خواهد افتاد.

اگر به دنبال یک راه حل مقرون به صرفه و با کیفیت برای تولید لیبل هستید، راه حل در دست خودتان است. با رعایت اصول طراحی لیبل، می‌توانید حتی هزینه‌های بسته بندی را کاهش دهید و بهترین انتخاب را برای محصولات خود داشته باشید.

اکثر تولیدکنندگان لیبل پشت چسب‌دار به منابع داخلی روی آورده‌اند. اما با وجود این تلاش‌ها، هنوز کیفیت لیبل‌های داخلی به اندازه مطلوبی نرسیده است. اما باید بدانید که از نظر قیمت، طراحی لیبل‌ها با برندهای خارجی چندان تفاوتی ندارد!

اکنون آماده‌ایم تا شما را با جهان جذاب و متنوع لیبل‌های مختلف آشنا کنیم.”

 

  • لیبل‌های چسب‌دار با طراحی ژله‌ای:

“لیبل‌های ژله‌ای، همانند لمسی دلنشینی که به محصولات می‌بخشد، باعث تغییراتی جذاب و شگفت‌انگیز در ظاهر آنها می‌شود. آیا تصور می‌کنید که چقدر یک لیبل ژله‌ای می‌تواند جذابیت و زیبایی یک محصول را افزایش دهد؟

شرکت‌هایی که به نمایش و زیبایی محصولات خود اهمیت می‌دهند، از لیبل‌های ژله‌ای به عنوان یک ابزار ضروری استفاده می‌کنند. با استفاده از این نوع لیبل، نه تنها زیبایی بلکه هویت و شناخت برند شما نیز به نحوی بی‌نظیر تقویت می‌شود.

اکنون فرصت طلایی است که برای شناخته شدن بیشتر برند خود، به لیبل‌های ژله‌ای روی بیاورید. طراحان با استعداد ما، آماده‌اند تا با طراحی حرفه‌ای لیبل‌های ژله‌ای، برند و لوگوی شما را به یک اثر هنری زیبا تبدیل کنند. به سادگی با ما همراه شوید و شاهد تغییرات جذاب در برند خود باشید.”

 

  • لیبل پشت چسبدار کاغذی:

“همیشه در جستجوی راه‌حلی سریع و کارآمد برای چاپ اطلاعات مهم روی محصولات خود هستید؟ با لیبل‌های کاغذی، این دغدغه به سادگی برطرف می‌شود. این لیبل‌ها با جنس کاغذ، امکان چاپ با تعداد بالا را فراهم می‌کنند.

با استفاده از این نوع لیبل، نه تنها می‌توانید اطلاعات مهمی مانند بارکد را به راحتی بر روی محصولات خود چاپ کنید، بلکه همچنین این لیبل‌ها باعث می‌شوند محصولات شما به نظر حرفه‌ای‌تر و جذاب‌تر بنمایند.

حالا فرصتی را به دست بگیرید و با استفاده از لیبل‌های کاغذی، اطلاعات مورد نیاز خود را به سرعت و به شیوه‌ای شگفت‌انگیز بر روی محصولات خود نشان دهید. از این پس، با یک نگاه سریع، مشتریانتان را به سوی جزئیاتی جذاب و کارآمد هدایت کنید.”

 

 

برای خرید لیبل خام کلیک کنید

 

  • لیبل پشت چسب‌دار شیشه‌ای:

“نام بردن برچسب‌های لیبل، مانند گشت آرامش در دل دریایی از انتخابات است. هر یک با جذابیت و کاربرد خاص خودشان در دنیای محصولات به رقص و پیچ و تاب می‌پردازند. برای مثال، لیبل‌های پشت چسب‌دار شیشه‌ای، همچون جواهراتی در زیبایی خود، در صنعت خودروسازی و روی خودروها براقیتان می‌افزایند.

هر برچسب و لیبل، همانند یک شاهکار هنری، دارای قدرت و زیبایی است که در محیط‌ها و موارد مختلفی، از جمله صنعت خودروسازی، به خوبی نمایان می‌شود. از این پس، با زیبایی‌های جادویی لیبل‌های شیشه‌ای پشت چسب، بیشتر آشنا شده و در ماجراهایی جذابتر و جدیدتر به راه خود ادامه دهید.”

 

  • لیبل پشت چسب‌دار پی‌وی‌سی:

“این لیبل‌ها مانند سوپرقهرمانانی با قدرت بی‌نهایت در مقابل هر چالشی ایستاده‌اند. مقاومت بی‌نظیر آنها نسبت به سایر لیبل‌ها، یک داستان قهرمانانه از تلاش و استواری است. این جنس لیبل پشت چسب‌دار، با مقاومت دمایی فوق‌العاده‌ای که دارد، در صنایعی مانند خودروسازی، غذا و دارو، نقش بی‌نظیری را بازی می‌کند.

با این لیبل‌ها، محصولاتتان چون یک سواره‌ی قهرمانانه، هر چالشی را به راحتی می‌پذیرند. بنابراین، در دنیایی پر از رقبا، اگر می‌خواهید محصولاتتان را به یک سطح بالاتر از عملکرد و کیفیت برسانید، این لیبل‌ها همراه وفاداریتان خواهند بود.”

 

  • لیبل‌های گچی:

“این لیبل‌ها همانند رویایی ثابت و پایدار در دل محصولات ما باقی می‌مانند، بدون اینکه به راحتی جدا شوند. معمولاً برای کاربردهایی از جمله پلمب، ضمانت و حتی برچسب‌گذاری محصولات، از این جنس لیبل استفاده می‌شود.

چه جذاب است که محصولاتمان، همواره با لباسی استوار و مطمئن به چشم می‌آیند، بدون اینکه در هر لحظه تهدیدی از از دست رفتن یا جدا شدن داشته باشند. بنابراین، اگر می‌خواهید محصولاتتان به همراهی بی‌نهایت و امنیتی بی‌نظیر، به دست مشتریان برسند، این لیبل‌ها بهترین انتخاب خواهند بود.”

 

 

برای خرید لیبل صدفی کلیک کنید

 

  • لیبل‌های چسب‌دار متالایز:

“این لیبل نه تنها از مقاومت بالایی برخوردار است، بلکه همچنین چالش‌هایی همچون خش، شستشو و فشار زیاد را با آرامشی ناپدید می‌کند. این جنس لیبل با اینکه در مقابل سختی‌های زیادی قرار می‌گیرد، با ایستادگی و پایداری مثل یک قهرمان، پا به پا با محصولات شما خواهد ایستاد.

جالب است بدانید که از این لیبل‌های پرقدرت، به‌خصوص در دستگاه‌ها و تجهیزات صنعتی استفاده فراوان می‌شود. شرکت‌های تولیدکننده دستگاه‌ها و قطعات صنعتی به این لیبل‌ها به دلیل قدرت و پایداری‌شان نیاز دارند. بنابراین، این لیبل‌ها نقش بسیار مهمی در صنعت دارند و خرید آنها برای این شرکت‌ها امری ضروری است.

استفاده از متریال‌های چاپ لیبل، مثل انتخاب یک لباس مناسب برای محصولات است. این لباس باید به اندازه‌ی کافی سرسبز و جذاب باشد تا اطلاعات مورد نظر را به مخاطبان منتقل کند. در این مسیر پرپیچ‌وخم، مشاوران ما در آریا رول، به شما راهنمایی می‌کنند تا بهترین متریال چاپ لیبل را برای محصولاتتان انتخاب کنید و درخششی منحصر به فرد را به برند خود ببخشید.”

 

متریال‌های مختلف برای چاپ لیبل

در دنیایی که هر روز با محصولات جدید و متنوعی رو به رو هستیم، لیبل‌ها به عنوان همراهی بی‌نظیر و کاربردی، به ما کمک می‌کنند تا در دریافت اطلاعات و شناخت محصولات به بهترین شکل ممکن، هدایت شویم. با استفاده از فناوری چاپ دیجیتال، طراحان این راهنمایی‌های جذاب را بر روی محصولات ما عرضه می‌کنند. جادوی چاپ دیجیتال، با انعکاس خود در انواع مختلفی از لیبل‌ها مانند یووی، لیبل سلفون، مات و براق، دست به ابداع و خلق تنوعی فراوان می‌زند.

اما چرا بیشتر تولیدکنندگان به دنبال لیبل‌های کاغذی هستند؟ به دلیل سادگی، همراهی با قیمت مناسب و شکل‌پذیری بالای آنها. لیبل‌های کاغذی با تنوعی از مدل‌ها از جمله مات، گلاسه و نیمه‌گلاسه، به محصولات شما جلوه و جذابیتی ویژه می‌بخشند و با تنوع رنگی فراوان، زیبایی محصولات را تا انتهای رویه آنها افزایش می‌دهند.

در این دوران پرتنوعی از محصولات، انتخاب لیبل به یک هنر تبدیل شده است؛ یک هنر که با انتخاب درست متریال چاپ لیبل، می‌تواند اثر گرمی و جذابیتی فراتر از انتظار به محصول شما بخشیده و نقش مهمی در جلب توجه مخاطبان داشته باشد. برای یافتن بهترین گزینه، مشورت با کارشناسان ما در آریا رول، گامی هوشمندانه است که به شما در انتخاب بهترین لیبل برای محصولاتتان کمک خواهد کرد.

 

انواع متریال‌های چاپ لیبل

“لیبل، همانند یک راهنمای فریبنده و ضروری، اطلاعات ویژه‌ای را به ما ارائه می‌دهد، اطلاعاتی که نه تنها به ما کمک می‌کنند تا محصول را بهتر بشناسیم، بلکه با ارائه جذابیت و زیبایی به آن، تجربه مصرف را هم بهبود می‌بخشند. انتخاب متریال مناسب برای این برچسب‌ها، می‌تواند تأثیر قابل توجهی در جلب توجه و ارتقای کیفیت محصول داشته باشد. با توجه به تنوع بسیاری که در انواع متریال‌های چاپ لیبل وجود دارد، انتخاب آن‌ها برای طراحی و چاپ لیبل، یک فرآیندی نه چندان پیچیده، بلکه همراه با شیرینی‌هایی از خلاقیت و توجه است. در این بخش، به دلیل اهمیت بی‌نظیر متریال‌های چاپ لیبل، شما را با آن‌ها آشنا خواهیم کرد و بهترین گزینه را برای محصولاتتان پیدا خواهید کرد.”

 

تولید کاغذ روکشی با استفاده از دستگاه مخصوص

“تصور کنید یک دستگاه جادویی، کاغذ را با لمس انگشت خود به یک کاور شیک و مقاوم تبدیل می‌کند. این همان چیزی است که دستگاه روکشی با کاغذهای روکشی انجام می‌دهد. این کاغذها با استفاده از این دستگاه، به لایه‌هایی از محافظت و زیبایی مجهز می‌شوند که آنها را برای مسافرت در دنیای محصولات آماده می‌کند.

اکثر تولیدکنندگان، وقتی به لیبل‌هایی با نیاز معمولی به مقاومت فکر می‌کنند، از این نوع متریال چاپ استفاده می‌کنند. شما می‌توانید این نوع لیبل را در هرجایی که نگاه کنید، در صنایع مختلف و بر روی محصولات متنوع مشاهده کنید. این‌ها همان برچسب‌هایی هستند که انعطاف پذیری و قدرت چسبندگی مناسبی را دارند و به آرامی بر روی هر سطحی قرار می‌گیرند.”

 

 

برای خرید فلکسو کلیک کنید

 

استفاده کاغذ بدون روکش

این نوع لیبل از هیچ نوع روکشی در زمان چاپ استفاده نمی‌کند. به همین دلیل دارای سطح مسطحی همانند متریال‌های چاپ لیبل کاغذ روکشی نیست. شما این نوع متریال چاپ لیبل را بر روی نوشابه‌ها می‌توانید مشاهده کنید.

 

متریال ترکیبی

“فکر کنید که یک شیفته بازیگوش در کارخانه مواد جادویی است، که با ترکیب دست‌اندرکاری و جادوی خود، متریال ترکیبی را به وجود می‌آورد. این متریال، همانند یک هیولایی مدرن، از جنس فیلم سفید یا شفاف ساخته می‌شود. برای افرادی که از مقاومت لیبل‌ها خود در برابر خطرات شیمیایی و رطوبت مطمئن هستند، این متریال بهترین انتخاب است.

با استفاده از این نوع متریال، لیبل شما می‌تواند از یک سطح صاف و درخشان بهره‌مند شود که برای چاپ مشخصات محصولات شما بسیار مناسب است. علاوه بر این، این متریال قابلیت چاپ رنگ‌های جذاب و روشن را نیز دارد که محصول شما را در میان جلب توجه به معجزه‌ای تبدیل می‌کند.”

 

متریال حرارتی

“فکر کنید به عنوان یک هنرمند دیجیتال، با استفاده از این متریال شگفت‌انگیز، بارکدها، قیمت‌ها و سایر اطلاعات مهم را بر روی لیبل‌ها جای داده و هر محصول را به یک داستان مجزا تبدیل می‌کنید. این متریال، همانند یک طلسم قدرتمند، اطلاعات را به‌طور امن و دقیق به مشتریان منتقل می‌کند. اما برای استفاده بهینه، انتخاب پایه مناسب واقعاً مهم است. به همین دلیل، آشنایی کامل با کاربردهای متریال یکی از اسرار موفقیت در این حوزه است.”

 

استفاده از PVC برای چاپ لیبل

“با استفاده از این جادوی متریال، لیبل‌ها به یک سپر قوی تبدیل می‌شوند، که مقابله با هر چالشی از جمله ضربه، حرارت، نور خورشید و حتی رطوبت را بی‌درنگ آغاز می‌کنند. این نوع متریال، همچون یک سرباز با آمادگی بالا، همیشه آماده‌ی محافظت از اطلاعات مهم و برچسب‌زده شده بر روی محصولات است. در واقع، استفاده از این متریال نه تنها به جلوگیری از خطرات مختلف کمک می‌کند، بلکه به تضمین طول عمر و کیفیت بالای لیبل‌ها نیز کمک می‌کند.”

 

متریال متال

 

“در دنیایی که هر ثانیه با چالش‌های جدیدی روبرو می‌شویم، نیاز به یک سپر قوی و مقاوم بیش از پیش احساس می‌شود. متریالی که از آلومینیوم به عنوان اصلی‌ترین عنصرش ساخته شده است، همین سپر قوی را برای لیبل‌ها به ارمغان می‌آورد. این نوع متریال، با استواری و استحکام خود در برابر تمامی چالش‌های مواد شیمیایی، همچون جوشاندن دمی و زبری زیاد، روبرویی می‌کند.

همچنین، اگر به دنبال یک لیبل مطمئن برای محیط‌هایی با شرایط دمایی حساس هستید، این متریال چاپی گزینه‌ی ایده‌آلی است. با تحمل سرماهای تند با دمای منفی 40 درجه، و همچنین مواجهه با حرارت تا 220 درجه، به‌راحتی با هر محیطی سازگاری پیدا می‌کند. بنابراین، این جنس متریال به لحاظ عملکردی و کیفیت، به یکی از انتخاب‌های اصلی و پرطرفدار در دنیای چاپ لیبل تبدیل شده است.”

 

برای خرید لیبل گلاسه کلیک کنید

 

مواد آکرلیک برای چاپ لیبل

هرجایی که از این نوع متریال برای چاپ لیبل استفاده می‌شود، می‌توان مقاومت خوبی را در برابر اشعه فرابنفش مشاهده کرد.

 

آیا امکان استفاده از انواع متریال‌های چاپ لیبل برای چاپ هر نوع لیبلی وجود دارد؟

“بدون شک، این یک پاسخ با خیر و بله نیست، بلکه یک مساله پیچیده‌تر است. همه ما در جهانی زیبا و پویای چاپ لیبل غرق هستیم، جایی که هر نوع لیبل با نیازها و امکانات خاص خود به دنیا می‌آید. از لیبل‌هایی که در برابر دماهای بالا مقاومت عالی دارند تا لیبل‌هایی که از جنس‌های خاصی ساخته شده‌اند و برای انتقال اطلاعات ویژه به کار می‌روند.

از لیبل‌هایی که در اماکن با شرایط سخت مثل محیط‌های صنعتی یا فضای باز مورد استفاده قرار می‌گیرند، تا لیبل‌هایی که در صنایعی مانند غذا، دارو، و محصولات پزشکی به کار می‌روند و نیاز به مقاومت در برابر شرایط خاص دارند. هر صنعت و هر کاربردی نیازمند لیبلی منحصر به فرد است که از متریال و مواد اولیه‌ای ساخته شده که به آن نیاز دارد. بنابراین، همین تنوع و تفاوت در متریال‌های چاپ لیبل، جادویی است که به هر صنعتی جذابیت و قدرت می‌بخشد.”

 

آیا چسبی که برای زیر کار لیبل استفاده می‌شود مهم است؟

بله هر لیبلی دارای چسب به خصوصی است. به همین دلیل ما در مقالات بعدی خود به این مقوله نیز اشاره خواهد کرد.

 

از چه نوعی چسبی برای پشت لیبل‌های پشت چسب‌دار استفاده می‌شود؟

در دنیای جذاب و پر رمز و راز چسبندگی لیبل‌های پشت چسب‌دار، انواع مختلفی از ابزارها برای این کار به کار می‌روند. یکی از این ابزارها، چسب‌های گرم شونده هستند که با فشار و گرما فعال می‌شوند و به پشت لیبل متصل می‌شوند، همچون یک قلبی گرم و پر انرژی که می‌تپد و لیبل را به آغوش محصول می‌آورد.

اما خلاقیت در این دنیای چسبندگی به اینجا محدود نمی‌شود. در برخی صنایع مانند نساجی، همین لیبل‌ها با دستگاه دوخت، همچون دست‌دوز، به محصول متصل می‌شوند، گویی با غوغای زندگی از پشت صحنه به صحنه می‌پرند.

حتی از آب هم برای ایجاد چسبندگی در برخی جنس‌های لیبل استفاده می‌شود، همچون جادویی که با تماس آب، این لیبل‌ها به سختی دور از هم می‌افتند و به محصول متصل می‌شوند. در این دنیای پویا و رویایی، هر ابزاری به نحوی مختص خودش است و برای اتصال لیبل به محصول، یک داستان جذاب را به وجود می‌آورد.

 

استفاده از لیبل‌هایی با جنس یکسان در تمامی محصولات کار به‌صرفه‌ای خواهد بود یا خیر؟

در دنیای پر رمز و راز طراحی و تولید لیبل، یک سؤال خیره‌کننده مطرح شده است، اما پاسخ ما باید از زبان علم و تخصص بیاید: خیر.

آره، اینطور است که در جاده پیچیده و مفهومی تولید لیبل، هر جنسیتی به نوعی خودش را دارد. آنچه که متخصصان ما در آریا رول برای شما روشن کرده‌اند، این است که جنسی که برای تولید لیبل انتخاب می‌کنید، می‌تواند به شدت تاثیرگذار باشد. هر صنعت، هر محصول، دارای ویژگی‌ها و مشخصات منحصر به فرد خود است، بنابراین انتخاب جنس مناسب برای تولید لیبل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

این همان جاده‌ای است که تمامی طراحان و تولیدکنندگان لیبل در آن به دنبال گشتند. جاده‌ای که با شاهکارهای لیبل‌ها پر است، و هر جنس، هر مواد اولیه‌ای که در آن بکار برده شود، یک داستان مجزا و جذاب دارد. بنابراین، در این ماجراجویی طراحی و تولید لیبل، هر قدمی که بر می‌دارید، یک قدم بزرگ به سوی خلق شگفتی‌هایی است که در دنیای شگفت‌انگیز لیبل، هر روز در انتظار شماست.

 

 

برای خرید لیبل پشت چسبدار کلیک کنید

 

آیا امکان مشورت برای آگاهی بیشتر نسبت به جنس لیبل‌های پشت چسب‌دار وجود دارد؟

بله شما با برقراری ارتباط با مشاوران ما در آریا رول می‌توانید اطلاعات خود را تا حد زیادی افزایش داده و با آگاهی بیشتری لیبل موردنظر خود را سفارش دهید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *